Ieder kind heeft betoverende krachten!

Visie

Elk kind wordt geboren als een krachtig, competent wezen met veel talenten en mogelijkheden. Elk kind ontwikkelt zich in zijn eigen tempo, is nieuwsgierig en onderzoekend, is  gericht op het maken van contact en het uitlokken van reacties. Elk kind verwondert zich, ontdekt, ziet en leert door ervaringen op te doen. Elk kind is anders, elk kind is uniek.

Onze visie is dat deze diversiteit een toegevoegde waarde heeft. Het herkennen en erkennen van deze diversiteit zorgt ervoor dat de leerlingen zich thuis voelen, betrokken zijn en zich ontwikkelen.

Wij als school bieden leerlingen onderwijs op maat, rekening houdend met hun diversiteit. Wij willen een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van het kind in samenwerking met de omgeving. De basis hiervoor is wederzijds vertrouwen, openheid en respect.